Pełnowartościowe, zbilansowane zestawy posiłków

test
Dieta na 5 to pełnowartościowe, zbilansowane zestawy posiłków, które dostarczamy na umówione miejsce (dom, biuro) w wygodnej dla Ciebie formie.

Posiłki są przygotowywane ze świeżych i wysokiej jakości składników a następnie pakowane do plastikowych opakowań. Posiłki obiadowe są przystosowane do odgrzewania w mikrofali – to dodatkowe udogodnienie, które doskonale sprawdza się w praktyce. Dbając o najwyższe standardy jakości gotowy zestaw posiłków pakujemy dla Ciebie w elegancką papierową torbę!

Gotowy zestaw posiłków na cały dzień to pozytywny zastrzyk energii skomponowany zgodnie z wybranym planem żywieniowym!
Każdą dietę realizujemy w 5 wersjach kalorycznych: 1000kcal, 1200kcal, 1500kcal, 2000kcal oraz 2500kcal.

Dieta bezglutenowa oraz Paleo występuje również dodatkowo w wariancie 3000 kcal.

Wybór wariantu i kaloryczności diety zależy od Twoich oczekiwań – jeżeli nie wiesz, który wariant jest dla Ciebie najodpowiedniejszy możesz skonsultować się z naszym dietetykiem. Menu DIETY na 5 jest tworzone zgodnie z zasadami racjonalnego odżywiania – jesz zdrowo, smacznie i bez większego wysiłku! A stosowanie zbilansowanej diety ujętej w ustalonych ramach kaloryczności posiłków daje Ci dużą przewagę w uzyskaniu zamierzonego celu.
test

Wskazówki do diety na 5

  • Wszystkie posiłki od momentu dostarczenia przez kuriera, do momentu spożycia powinny być przechowywane w warunkach chłodniczych – w lodówce.
  • Pierwszy posiłek powinien być spożyty najpóźniej około 1 godzinę po przebudzeniu, ostatni natomiast najpóźniej około 2-3 godziny przed snem
  • Między posiłkami wskazane jest spożycie dużej ilości wody mineralnej, przynajmniej 1,5 litra na dobę
  • Niewskazane jest dosalanie potraw
  • Jeśli nie jesteś pewny, jaką wartość energetyczną diety wybrać – nasz dietetyk Ci pomoże
  • Dieta na poziomie 1000 i 1200kcal daje najszybsze efekty w postaci spadku masy ciała (średnio około 1kg tygodniowo), jednakże ze względu na niską wartość kaloryczną może zawierać niewystarczająca ilość witamin i składników mineralnych. W przypadku długotrwałego stosowania diety, należy rozważyć suplementację witaminowo-mineralną (tutaj można polecić kontakt z naszym dietetykiem)
  • Posiłki należy spożywać co około 3 godziny
  • Oznaczone posiłki należy podgrzać, można to zrobić w mikrofalówce
  • W przypadku głodu pomiędzy posiłkami można spożywać niskokaloryczne warzywa, takie jak pomidory, ogórki, sałatę, marchewkę, seler naciowy. Należy powstrzymać się od podjadania innych produktów, które mogą mocno zawyżać kaloryczność diety i powodować brak efektów odchudzania.
  • Efekty diety zależą od wybranej wersji energetycznej diety, wyjściowej masy ciała, indywidualnych predyspozycji organizmu, czasu stosowania diety
  • Wszystkie nasze diety są przygotowane z produktów świeżych, naturalnych. Jadłospis układany jest zgodnie z zaleceniami dietetycznymi, jest urozmaicony i zbilansowany.
  • Dieta na poziomie 1500 i 2000kcal może przynosić wolniejsze efekty, jednak jest bardziej wskazana dla osób prowadzących aktywny tryb życia, mężczyzn, czy osób które chcą się po prostu racjonalnie odżywiać.

Galeria