Regulamin

Serwisu internetowego „Dieta na 5”

Wstęp

Serwis internetowy dostępny pod adresem https://www.dietana5.pl (zwany dalej „Serwisem internetowym”) prowadzony jest przez spółkę działającą pod firmą Dieta na 5 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bobrownikach 42-583 przy ulicy Sienkiewicza 117, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000540155 , NIP 6252453106, REGON 360596241 , telefon: +48 608 555 555, poczta elektroniczna: info@dietana5.pl.

Niniejszy regulamin określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu internetowego, zasady zawierania umów za pomocą Serwisu internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta i Usługodawcy oraz tryb odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.

§1 Definicje

  1. Serwis internetowy serwis internetowy dostępny pod adresem https://www.dietana5.pl.

  2. Usługodawca – Dieta na 5 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bobrownikach 42-583 przy ulicy Sienkiewicza 117, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000540155 , NIP 6252453106, REGON 360596241.

  3. Produkt program dietetyczny, w zestawie na który składa się od 1 do 7 zbilansowanych posiłków.

  4. Klient osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną zawierająca umowę z Usługodawcą.

  5. Konsument osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  6. Usługa usługi elektroniczne świadczone przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu internetowego.

  7. Umowa umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Usługodawcą za pomocą Serwisu internetowego, której przedmiotem jest zamówienie przez Klienta Produktu.

  8. Konto klienta zbiór informacji o Kliencie (w tym danych adresowych Klienta oraz historii jego zamówień) znajdujący się w systemie teleinformatycznym Usługodawcy.

  9. Okres abonamentowy okres czasu, w trakcie którego Usługodawca realizuje na rzecz Klienta dostawę Produktu.

  10. Formularz zamówienia formularz dostępny w Serwisie internetowym umożliwiający dokonanie zamówienia.

  11. Formularz rejestracji formularz dostępny w Serwisie umożliwiający utworzenie Konta klienta.

  12. Dzień roboczy jeden dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

§2 Postanowienia ogólne

  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.

  2. Klient zobowiązuje się do korzystania z Serwisu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.

  3. Klient korzystający z usług Usługodawcy zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.

  4. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywania i przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych w celu realizacji usługi.

  5. Wszelkie ceny podane na stronie Serwisu internetowego podawane są w polskich złotych (PLN), są cenami brutto zawierającymi wszystkie niezbędne składniki.

§3 Usługi i ogólne warunki świadczenia usług

  1. Usługodawca za pomocą Serwisu internetowego świadczy drogą elektroniczną następujące usługi:

    – prowadzenie Konta klienta w Serwisie,

    – umożliwienie składania zamówień na Produkty za pomocą Formularza zamówienia.

  2. Usługi określone w ust. 1 świadczone są nieodpłatnie.

  3. Umowa o świadczenie usługi, o której mowa w ust. 1 lit. a, zawierana jest z Klientem na czas nieokreślony w momencie dokonania przez niego poprawnej rejestracji w Serwisie internetowym za pomocą Formularza rejestracji.

  4. Umowa o świadczenie usługi, o której mowa w ust. 1 lit. b, zawierana jest z Klientem na czas oznaczony w momencie przystąpienia przez niego do wypełniania formularza oraz ulega rozwiązaniu z chwilą odstąpienia od wypełnienia formularza lub z chwilą przesłania wypełnionego formularza Usługodawcy.

  5. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę:

  6. urządzenie z dostępem do sieci Internet,

  7. przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies oraz Java Script,

  8. dostęp do poczty elektronicznej.

  9. Klient ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą swojego dostawy usług internetowych.

§4 Rejestracja w Serwisie

  1. Konto klienta w Serwisie internetowym może posiadać wyłącznie Klient, który dokonał poprawnej rejestracji.

  2. Rejestracja odbywa się poprzez prawidłowe wypełnienie i przesłanie Usługodawcy Formularza rejestracji. W trakcie rejestracji Klient podaje adres poczty elektronicznej (e-mail) służący do kontaktu z Usługodawcą, ustala hasło które umożliwia dostęp do Konta klienta.

  3. Aktywacja Konta klienta następuje od razu po dokonaniu przez Klienta rejestracji.

  4. Klient upoważniony jest do posiadania wyłącznie jednego Konta klienta.

  5. Klient zobowiązany jest do korzystania wyłącznie z własnego Konta klienta.

  6. Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy oraz nieprzekazywaniu osobom trzecim danych umożliwiających dostęp do jego Konta klienta.

  7. Klient zobowiązany jest do posługiwania się w Serwisie internetowym jedynie danymi dotyczącymi jego osoby i zgodnymi ze stanem faktycznym, a w przypadku zmiany danych zobowiązany jest do dokonania ich aktualizacji w Serwisie.

§5 Zakup Produktu

  1. Usługodawca umożliwia Klientowi złożenie zamówienia na przygotowanie i dostawę Produktu przez okres abonamentowy zgodnie z zamówieniem.

  2. Usługodawca udostępnia następujące rodzaje Produktu:

    1. DIETA STANDARDOWA – 1000 kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2500 kcal;

    2. DIETA LIGHT – 1000 kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2500 kcal;

    3. DIETA BEZ RYB – 1000 kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2500 kcal;

    4. DIETA BEZ MIĘSA – 1000 kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2500 kcal;

    5. DIETA WEGETARIAŃSKA – 1000 kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2500 kcal

    6. DIETA DLA DIABETYKÓW – 1000 kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2500 kcal

    7. DIETA BEZGLUTENOWA – 1000 kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2500 kcal

    8. DIETA WEGAŃSKA – 1000 kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2500 kcal

    9. DIETA BEZ LAKTOZY – 1000 kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2500 kcal

    10. DIETA PALEO – 1500 kcal/2000 kcal/2500 kcal/3000 kcal

    11. DIETA SAMURAJA – 1500 kcal/2000 kcal/2500 kcal/3000 kcal

    12. DETOX

    13. OFFICE BOX – 1500 kcal

  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do powiększenia oferty o nowe Produkty. Dodanie nowych Produktów do grupy opisanej w ust. 2 nie stanowi zmiany Regulaminu, o której mowa w §12 ust. 2.

  4. Usługodawca umożliwia składanie zamówień:

    1. telefonicznie pod numerem +48 608 555 555 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 21:00, w soboty od godz. 8:00 do 20:00 oraz w niedzielę od 8:00 do 20:00.

    2. drogą elektroniczną na adres info@dietana5.pl przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę,

    3. za pośrednictwem Formularza zamówienia dostępnego w Serwisie internetowym przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.

  5. W celu złożenia zamówienia Klient dokonuje wskazania Produktu oferowanego przez Usługodawcę, określając rodzaj programu dietetycznego, kaloryczność posiłków wchodzących w skład Produktu oraz okres czasu przez który Produkt będzie dostarczany (Okres abonamentowy). Poza wskazaniem Produktu, Klient podaje także dane niezbędne do realizacji zamówienia w tym dane personalne oraz adres do dostawy.

  6. Po otrzymaniu zamówienia Usługodawca przesyła Klientowi drogą elektroniczną na podany podczas składania zamówienia adres poczty elektronicznej oświadczenie o przyjęciu zamówienia stanowiące równocześnie jego potwierdzenie. Z chwilą otrzymania wiadomości przez Klienta dochodzi do zawarcia Umowy.

  7. Wiadomość potwierdzająca zamówienie zawiera ustalone warunki zamówienia, a w szczególności ilość oraz rodzaj Produktu, całkowitą cenę do zapłaty (wraz z kosztami dostawy) oraz informację o przewidywanym czasie dostawy Produktu.

  8. Klient ma prawo do zgłoszenia zastrzeżeń co do treści zawartych w potwierdzeniu zamówienia w ciągu 12 godzin od otrzymania wiadomości od Usługodawcy. Niezgłoszenie zastrzeżeń w zakreślonym terminie jest równoznaczne z akceptacją warunków zamówienia.

§6 Czas realizacji zamówienia oraz dostawa

  1. Zamówienia złożone w poniedziałek do godz. 15.00 będą realizowane od środy. Zamówienia złozone w poniedziałek po godz.15 będą realizowane od piątku. Zamówienia złożone we wtorek do godz. 15.00 będą realizowane od piątku. Zamówienia złożone we wtorek po godz.15:00 będą realizowane od piątku. Zamówienia złożone w środę do godz.15:00 będą realizowane od soboty. Zamówienia złożone w środę po godz.15:00 będą realizowane od poniedziałku. Zamówienia złożone w czwartek i piatek będą realizowane od poniedziałku. Zamówienia złożone w sobotę i niedzielę będą realizowane od środy.

  2. Zamawiający zobowiązany jest dokonać płatnościza Zamówienie w jeden z następujących sposobów:

    – do godz. 14:00 na 1 dzień roboczy przed realizacją zamówienia na podstawie przesłania potwierdzenia przelewu bankowego na maila info@dietana5.pl

    – przelewem dokonany poprzez system PayU

    – gotówką przekazaną kurierowi podczas pierwszego dnia dostawy cateringu

  3. Dostawa Zamówienia odbywa się w zależności od miejsca dostawy (miasta):

  • w poniedziałek w godzinach 5:00-10:00 (dieta na poniedziałek i wtorek)

  • w środę w godzinach 5:00-10:00 (dieta na środę i czwartek)

  • w piątek w godzinach 5:00-10:00 (dieta na piątek, sobotę i niedzielę)lub

  • w niedzielę w godzinach 15:00-23:00 (dieta na poniedziałek i wtorek)

  • we wtorek w godzinach 15:00-23:00 (dieta na środę i czwartek)

  • w czwartek w godzinach 15:00-23:00 (dieta na piątek, sobotę i niedzielę)

  1. Dostawy mogą odbywać się w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy. Catering dietetyczny Dietana5.pl może planować dostawy w innym terminie, niż standardowo, informując o zmianach Klienta odpowiednio wcześniej drogą mailową lub telefonicznie.

  2. Klient ma możliwość podania preferowanych godzin dostarczenia zamówienia. Usługodawca zastrzega sobie możliwość dostarczenia zamówienia w innych godzinach niż preferowane przez klienta.

  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub odmowy realizacji zamówień w następujących przypadkach:

    1. złożenia zamówienia w sposób nieprawidłowy, uniemożliwiający jego realizację;

    2. bezskuteczności uzgodnienia z Klientem miejsca i terminu dostawy Produktu;

    3. braku dokonania płatności za zakupiony Produkt;

    4. rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.

  4. Dostawa Produktu jest dokonywana przez Usługodawcę na adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.

  5. Dostawa Produktu odbywa się o czasie uzgodnionym z Klientem w godzinach porannych lub wieczornych.

  6. Koszt dostawy Produktu jest wliczony w cenę Produktu określonego w „Cenniku” dostępnym na stronie Serwisu internetowego.

  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do ustalenia z Klientem nowego terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy realizacja zamówienia w pierwotnym terminie jest niemożliwa ze względu na przyczyny niezależne od Usługodawcy, a których usunięcie nie jest możliwe.

  8. Klient ma prawo do wstrzymania dostaw w trakcie trwania okresu abonamentowego po wcześniejszym telefonicznym lub za pośrednictwem poczty e-mail powiadomieniu Usługodawcy. Informacja o wstrzymaniu dostaw powinna zostać zgłoszona z wyprzedzeniem 2 dni roboczych, jeżeli informacja została przekazana do godziny 11.00. Okres abonamentowy zostanie przedłużony o ilość dni, w których doszło do wstrzymania dostawy.

  9. Zrealizowanie zamówienia nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności Usługodawcy za ewentualne niekorzystne samopoczucie Klienta lub negatywną reakcję organizmu na zestaw składników, w szczególności z powodu braku wiedzy i wpływu Usługodawcy o pozostałych przyjmowanych przez klienta płynach i produktach.

  10. W razie nieodebrania przez Klienta Zamówienia spowodowane nieobecnością osoby upoważnionej do odbioru zamówienia lub jakąkolwiek inną okolicznością/okolicznościami nie zgłoszoną do godz. 11:00 z dwudniowym wyprzedzeniem, bądź błędnie podanymi szczegółami adresowymi dostawy, przedmiot zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia.

  11. W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych i nie wynikających z winy Usługodawcy (np. warunki atmosferyczne, decyzje służb państwowych itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie cateringu, a Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty ani odszkodowania.

  12. W przypadku kradzieży paczki, która została dostarczona do Klienta usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie cateringu. Klientowi nie  przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty lub odszkodowania.

  13. W przypadku rezygnacji z zamówienia pakietowego zgodnego z aktualną ofertą Usługodawcy, Klienta obowiązuje rozliczenie wykorzystanej częściowo diety w cenach pojedynczych dni.

  14. W przypadku zmiany diety w trakcie trwania zamówienia na pakiet o wyższej wartości, Klient zobowiązany jest dokonać dopłaty do godz. 13:00 dnia poprzedzającego dostawę.

§7 Metody płatności

  1. Usługodawca umożliwia następujące metody płatności:

    1. Przelew tradycyjny na rachunek bankowy Usługodawcy prowadzony przez ING Bank Śląski o numerze: 34 1050 1298 1000 0090 3099 5667 ,

    2. Przelew online (e-przelew) lub płatność kartą debetową lub kredytową przeprowadzane za pośrednictwem PayU

    3. Gotówką do rąk osoby dostarczającej dietę w pierwszym dniu dostawy produktów.

  2. Wpłatę za zamówiony Produkt należy dokonać w pełnej kwocie w terminie 3 dni od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku zapłaty w zakreślonym terminie, zamówienie zostaje anulowane.

  3. Za dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na koncie Usługodawcy, bądź przesłania potwierdzenia przelewu elektronicznego w formie pliku PDF lub JPG. Potwierdzenie powinno zawierać: dane Klienta, numer Zamówienia.

§8 Odstąpienie od Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. W przypadku umów o świadczenie drogą elektroniczną usług o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. w przypadku usługi, o której mowa w §3 ust. 1 lit. a), Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

  2. Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 1 może odbyć się w każdym czasie za wypowiedzeniem ze skutkiem natychmiastowym i bez podawania przyczyny. W celu wypowiedzenia umowy należy przesłać stosowne oświadczenie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy.

  3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 Klient może złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

§9 Odstąpienie od Umowy dostawy Produktu

Usługodawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy.

§10 Postępowanie reklamacyjne

  1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Usługodawcę usług świadczonych drogą elektroniczną za pomocą Serwisu internetowego, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres info@dietana5.pl. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji, dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem okresu czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji. Reklamacja powinna być złożona w terminie 7 dni od dnia, w którym usługa nie została wykonana lub została wykonana nienależycie. Reklamację rozpatruje Usługodawca w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.

  2. Reklamacje związane z realizacją Umowy dotyczącej Produktu należy składać w terminie 24 godzin od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji. Wyjątkiem są reklamacje dotyczące niezrealizowanej dostawy – w takim przypadku reklamację należy złożyć do godz. 12.00 w dniu, w którym dostawa miała zostać zrealizowana. Reklamacje rozpatruje Usługodawca w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji za wyjątkiem reklamacji dotyczącej dostawy, która rozpatrywana jest niezwłocznie.

  3. W przypadku przekroczenia terminów do zgłoszenia reklamacji określonych w ust. 1 – 2, reklamacja nie będzie rozpatrywana. O przyczynie nierozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie powiadomi Klienta.

  4. Zwroty należności za reklamacje rozpatrzone pozytywnie na korzyść Klienta, będą dokonywane w dniach roboczych od poniedziałku do piatku.

§11 Odpowiedzialność

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych (w szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach dostępnych na stronie) lub działanie Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Usługodawcę.

  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Serwisu internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń poszczególnych funkcjonalności Serwisu internetowego nie może naruszać praw Klienta.

  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania Konta klienta w przypadku naruszania przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, korzystania z Serwisu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem lub z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Blokada Konta klienta następuje na okres jednego miesiąca.

  4. W przypadku gdy Klient po zablokowaniu Konta klienta w dalszym ciągu dokonuje naruszeń, o których mowa w ust. 3, Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta klienta.

  5. Usługodawca poinformuje Klienta o planowanym podjęciu działań, o których mowa w ust. 3 – 4 z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem wskazując na podstawy zablokowania bądź usunięcia Konta klienta.

  6. Blokada bądź usunięcie Konta klienta nie powoduje przerwania lub zawieszenia realizacji zamówienia zgodnie z Okresem abonamentowym.

§12 Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1.  jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;

  2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Masterdieta.pl;

  3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Dieta na 5, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;

  4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§13 Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie treści zamieszczone na stronie Serwisu internetowego (wliczając w to grafikę, teksty, układ stron i logotypy) korzystają z ochrony przewidzianej dla praw autorskich i są wyłączną własnością Usługodawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Usługodawcy skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną.

  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu Usługodawca powiadomi na stronie Serwisu internetowego na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.

  3. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.

  4. Klient będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń w drodze mediacji lub sądu polubownego. Niezależnie od tego Klient może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Wszelkie niezbędne informacje można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl.

  5. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu według wyboru Klienta zgodnie z właściwymi przepisami prawa polskiego.

  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem .01.2018 r..