Pełnowartościowe, zbilansowane zestawy posiłków

test
Dieta na 5 to pełnowartościowe, zbilansowane zestawy posiłków, które dostarczamy na umówione miejsce (dom, biuro) w wygodnej dla Ciebie formie.

Posiłki są przygotowywane ze świeżych i wysokiej jakości składników a następnie pakowane do plastikowych opakowań. Posiłki obiadowe są przystosowane do odgrzewania w mikrofali – to dodatkowe udogodnienie, które doskonale sprawdza się w praktyce. Dbając o najwyższe standardy jakości gotowy zestaw posiłków pakujemy dla Ciebie w elegancką papierową torbę!

Gotowy zestaw posiłków na cały dzień to pozytywny zastrzyk energii skomponowany zgodnie z wybranym planem żywieniowym!
Każdą dietę realizujemy w 5 wersjach kalorycznych: 1000kcal, 1200kcal, 1500kcal, 2000kcal oraz 2500kcal.

Dieta bezglutenowa oraz Paleo występuje również dodatkowo w wariancie 3000 kcal.

Wybór wariantu i kaloryczności diety zależy od Twoich oczekiwań – jeżeli nie wiesz, który wariant jest dla Ciebie najodpowiedniejszy możesz skonsultować się z naszym dietetykiem. Menu DIETY na 5 jest tworzone zgodnie z zasadami racjonalnego odżywiania – jesz zdrowo, smacznie i bez większego wysiłku! A stosowanie zbilansowanej diety ujętej w ustalonych ramach kaloryczności posiłków daje Ci dużą przewagę w uzyskaniu zamierzonego celu.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Consequatur commodi nulla qui odio quidem ullam rerum dignissimos unde. Repellat ea eaque laudantium laborum magnam enim porro? Necessitatibus esse soluta aut.
test

Wskazówki do diety na 5

  • Wszystkie posiłki od momentu dostarczenia przez kuriera, do momentu spożycia powinny być przechowywane w warunkach chłodniczych – w lodówce.
  • Pierwszy posiłek powinien być spożyty najpóźniej około 1 godzinę po przebudzeniu, ostatni natomiast najpóźniej około 2-3 godziny przed snem
  • Między posiłkami wskazane jest spożycie dużej ilości wody mineralnej, przynajmniej 1,5 litra na dobę
  • Niewskazane jest dosalanie potraw
  • Jeśli nie jesteś pewny, jaką wartość energetyczną diety wybrać – nasz dietetyk Ci pomoże
  • Dieta na poziomie 1000 i 1200kcal daje najszybsze efekty w postaci spadku masy ciała (średnio około 1kg tygodniowo), jednakże ze względu na niską wartość kaloryczną może zawierać niewystarczająca ilość witamin i składników mineralnych. W przypadku długotrwałego stosowania diety, należy rozważyć suplementację witaminowo-mineralną (tutaj można polecić kontakt z naszym dietetykiem)
  • Posiłki należy spożywać co około 3 godziny
  • Oznaczone posiłki należy podgrzać, można to zrobić w mikrofalówce
  • W przypadku głodu pomiędzy posiłkami można spożywać niskokaloryczne warzywa, takie jak pomidory, ogórki, sałatę, marchewkę, seler naciowy. Należy powstrzymać się od podjadania innych produktów, które mogą mocno zawyżać kaloryczność diety i powodować brak efektów odchudzania.
  • Efekty diety zależą od wybranej wersji energetycznej diety, wyjściowej masy ciała, indywidualnych predyspozycji organizmu, czasu stosowania diety
  • Wszystkie nasze diety są przygotowane z produktów świeżych, naturalnych. Jadłospis układany jest zgodnie z zaleceniami dietetycznymi, jest urozmaicony i zbilansowany.
  • Dieta na poziomie 1500 i 2000kcal może przynosić wolniejsze efekty, jednak jest bardziej wskazana dla osób prowadzących aktywny tryb życia, mężczyzn, czy osób które chcą się po prostu racjonalnie odżywiać.

Galeria